KOLEM VODY







Komentáře

  1. Krásná podívaná ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Ale dávej ty fotky raději ve větším rozlišení. Při editaci, když na obrázek klikneš, tak si můžeš vybrat velikost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani není potřeba, vždyť když na fotku v článku kliknu, tak se zvětší a můžeme si fotky projet kolečkem myši. :)

      Vymazat
    2. já je dávám středně velké. nechci největší, protože mi i na PC zabírají místo, ale samozřejmě ani ne malé. jinak tyhle jsou z mobilu, jelikož se pořád nemůžu dokopnout ven s foťákem. ale už se na to chystám. kdyby to nevyhovovalo, tak budu dávat tedy větší

      Vymazat
  3. Miluji pohledy na vodu. uklidňují, pokud je voda tam, kde být má...Přeji Krásné letní dny

    OdpovědětVymazat
  4. U vody je krásně.Ráda ji také fotím.Já si automaticky na fotky kliknu a mám je hned větší.
    Moc hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    " Když jsem šel navečer ze hospody,
    potácel jsem se kolem vody
    aniž by mne tam někdo shodil !

    ... ač opivněný byv po ,,truňku,,
    ani sám jsem tam nežbluňknul !
    Jeff Ptáček vykřiknul : " Jupííí !"

    " Náš táta dnes přišel suchý !
    ... ni nepropil celou výplatu !"

    Rodina hrdá je na tátu !

    OdpovědětVymazat
  6. Také se ráda procházím kolem vody a fotím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky