KŘIŽÁK PRUHOVANÝ


 

Komentáře

  1. Pořádný kus. Také jsem je tu na severu viděla a nafotila. ..

    OdpovědětVymazat
  2. Produkt globálního oteplení. Dříve u nás nebýval.

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger


    " Ze bych měl snísti křižáka ?
    ne ne ! to vůbec mě neláká!
    ... když včera jsem snědl saranče,
    tak křičeli rodiče : ,,ty kanče !,,

    To bylo od nich jen ze závisti !
    ... klidně si můžete pavouky jísti !

    ... je saranče moje a pavouci vaše !!"

    ...marně naň řvou : " Kdes kobylku našel ?"

    Jenda Prdd hovoří : "To je mi líto !"
    Kde kobylku našel ? jim nepoví to !

    OdpovědětVymazat
  4. Pavouků se bojím, ale tento je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je a navíc člověku neublíží, i když je poměrně veliký :))

      Vymazat
  5. Ten je povedený! Asi chce vypadat jako včelka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pavouky nemusím, ale tento je krásný 🌸

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky