POZDNÍ ÚRODA BALKONOVÁ





 

Komentáře

  1. Při prohlížení těchto fotek jsem dostala hroznou chuť na jahody :D

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nádhera. Děláš chutě.....Přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji...jahody to vzdají až s příchodem prvních mrazíků ;-)

      Vymazat
  3. Panečku to je ňaminka ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké jahůdky, jen do nich kousnout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím! já je akorát nejím, tak je dávám sousedům....

      Vymazat
  5. Jahůdky jsem na balkoně ještě nepěstovala.Zatím jenom rajčátka.Ale určitě jsou jahůdky úplně jiné než v krámě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou, já mám tři druhy - měsíční, ty plodí pořád od jara, převislé a pak růžově kvetoucí

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky