U ŽABKY







 

Komentáře

  1. Pěkné místo :). Lavičky u vody, sluníčko a krásné barvy podzimu. Tam by se mi líbilo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se. Věřím, že ano, celá procházka okolo Otavy za to stojí. Děkuji :)

      Vymazat
  2. Velmi pěkné podzimní fotografie

    OdpovědětVymazat
  3. Vybíráš samá krásná místa.Myslím,že poslední dny karantény pro mě budou hodně těžké.Dokud pršelo zvládala jsem to,ale dnes je slunečno a bude i další dny.To budu trpět.A tak díky za tvé nádherné fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ještě pěkné počasí bude i později.....jsem rád, že alespoň fotografie potěší.

      Vymazat
  4. Parádní podzimní pokoukáníčko ♥✿✿

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné zákoutí. Proma místo pro rozjímání.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotografie. Dnes u nás také bylo slunečno, ale musím ještě týden vydržet doma i když už mi je dobře...Jak já se nemůžu dočkat, až budu moci jít ven!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky