HAD




 

Komentáře

  1. Krása , super představivost. Libi se mi to.

    OdpovědětVymazat
  2. No hele, v první chvíli jsem myslela že to fakt had je. A říkala jsem si, jak to že ještě teď se užovky koupou....

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    Muž sklonil se k vodě a hltavě pije ....
    vykřikl ! Nějaký had po něm vyjel ,
    najednou z vody naň ´ vyjuknul !

    .... muž samozřejmě hned ucuknul !

    však celý je zničený zakrátko,
    zda nevypil nějaké háďátko !
    ruzrušením, muž jest rudý ......

    " By Vetřelec vylez mi ze hrudi !
    tohlencto dobře by nedopadlo .....
    Projímadlo !!" řve : "Projímadlo !!"

    Vyděšen Frantischek Domabil
    a křičí : Už abych doma byl !!"

    řve žena : " Tady jest Šaratice !!"

    Muž loká jí ! ( dozadu naklonil se )

    " Hadi jdou ze mne !!" řve ( rozčiliv se )

    " Neboj ! toť roupi a tasemnice !!"

    Domabyl Frantál hned uklidnil se !

    OdpovědětVymazat
  4. No to jsem se lekla, vprvní chvíli jsem si to myslela :-) super fotky ✿♥★

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky