STROMOVÍ








 

Komentáře

  1. To jsou propletence, to aby sebou měl člověk pilu nebo sekeru.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne takovéhle propletence baví.Nejvíc jich je za sídlištěm

    OdpovědětVymazat
  3. Ta zelená barva mechů a lišejníků je krásným kontrastem k šedi okolí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tajemné fotografie. Mechy a lišejníky vypadají zajímavě v těchto šedivých dnech.

    OdpovědětVymazat
  5. Frady Kruger

    " Já holinky nový mám ( gumový )
    ... chtěl jsem se pochlubit strýcovi
    ( Františku Sralihoudovi )

    .... rychle ! než půjde do hospody

    Však zapletl jsem se do stromoví ! "

    Těch chodců co chodí tam s batohy !
    Edd ptá se, ,,jak dostat se ze křoví ,,?
    Myslíte, že mu odpoví ?
    Tvrdí mu každý, že howno ví !

    ... hoch mobil vzal, zavolal strýcovi
    řka : " Ztracen jsem v stromoví, sám ani netnu !!"

    ... strýc ( bydlí odtud tak... padesát metrů )
    řve : " Jestli jdu zbytečně... facku ti vetnu !"

    ... když Edd potom ukázal holinky strýci,
    ten překvapením pad´ na zadnici !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky