JEZ V POŘÍČÍ












 

Komentáře

  1. Fredy Kruger

    " Já v noci šel kol jezu ve Poříčí
    slyším, že někdo tam strašlivě kříčí !
    . . . až ráno mi policajt povídá :
    ten, kdo tam řval, že jsem byl já !!

    Proč taková mastná pokuta ???"

    Druhý den vidět Jebb Ošuka,
    ja kol jezu jde, ani nemuká !

    OdpovědětVymazat
  2. Sluníčko mi chybí a to věčné zamračeno už nemusím.Ale tyhle fotky se mi líbí,mají zvláštní působivou atmosféru.Nádherné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím. u nás občas vykoukne, tohle bylo zrovna schované....

      Vymazat
  3. Krásné fotografie, hold letos je jaro bez sluníčka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně bez sluníčka ne, ale třeba si ho v létě užijeme, až budeme na jaro vzpomínat ;-)

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotečky ⚛ ღ ♥ ten pohled na vodní hladinu je uklidňující ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a souhlasím. pohled na vodu je neuvěřitelně uklidňující. nejlepší jsou na to, řekl bych, potůčky :)

      Vymazat
  5. Když sluníčko nesvítí a hrozí déšť, jsou fotky docela dramatické, ale pěkné. Voda je prostě voda a já ty tvoje procházky kolem vody mám ráda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky