LUŽNÍ LES V KVĚTNU 5









 

Komentáře

  1. Krása. mám takováto místa opravdu ráda. Ta vůně lužního lesa je prostě skvostná a nenahraditelná.

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    " Já... válel jsem se v lužním lese !
    proč by ne ? byl lásky čas

    ..... tu krásná dívka se kolem mne nese !
    řvu na ní : .. prosím vás ,, !
    Dala byste mi trošku hlíny
    do mých vysutých zahrad ?

    Nebyla dívka ! byla to bába !
    ... hovoří : ,,nechcete nasrat ,, ?

    Tu zjistila, že jsem panic mladý !
    Stal jsem se předmětem zájmu té báby !
    sundala šátek.... sundala jupku !!! "

    Hoch natáhl kalhoty k samému pupku,
    holinky nechal ve trávě ležet,
    vytrh´ se bábě a běžel a běžel !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Máte u vás opravdu krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
  4. Až pohádkově krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za báječné komentáře!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky,líbí se mi ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky