KRAJINOU





 

Komentáře

  1. Pochválerna buď, krajino česká.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná krajina, stejně je u nás v ČR krásně ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Když vyšel jsem po cestě krajinou,
    tu náhle jsem setkal se s ,,koninou,, !!

    ( zakop´ jseo o kámen, nebo snad cihlu,
    a ústama upad jsem na koblihu ! )
    Byla to kobliha koňská,
    čerstvá !
    ( kdež byla by loňská )
    Bylo jich víc ! já chopil je jemně
    a všecky jsem posbíral . . . samozřejmě !!"

    Doma se chytali ku obědu !
    . . . . hoch překvapil rodiče, babku, i dědu ,
    když Wašek Pysk ruksak uchopil
    a koblihy na stůl pak vyklopil !

    " Co s nima ? Všecky je k obědu sníme ?"

    " Zahrádku s koblihy pohnojíme !!"
    ( slyšet je křičeti dědu ) :
    " Běda, by někdo je jedl !!"

    Všichni poslechli dědu !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky