OKÁČ BOJÍNKOVÝ





 

Komentáře

  1. N8dherný okáč. Letos jsem u nás zahlédla jediného, ale nechtěl nikde usednout i když na motýly chodím večer nebo brzy ráno. Zatím vidím jen drobné motýly. sem tam nočního nebo okáče poháňkové

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou super fotečky. Motýla už jsem dlouho neviděla. Přijde mi, že jich je nějak méně.

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Tenhlencten okáč bojínkový"
    ( šeptá děd ) " Něco ti o něm povím !
    Já kol něj šel, hlučně se vysmrkal
    a on na mne výhružně zamrkal ! "

    . . . . vnuk dědka Aleksei Čepíčka
    šel kolem Okáče po špičkách !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie.Já občas vidím běláska a vyjímečně žluťáska,jinak nic.

    OdpovědětVymazat
  5. nechtěl rozevřít křídla....ano, motýlů hodně ubývá. a když člověk narazí na zajímavý exemplář, nemá zrovna po ruce foťák....takhle jsem už dvakrát u nás potkal otakárka. a když viděl, že nemám čím fotit, tak ochotně pózoval, potvora.....jinak by lítal jako divý

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych také fotila motýly,ale nějak nejsou.
    Moc krásně jsi ho zachytil

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky