SVATÁ ANNA









 

Komentáře

  1. Hezky se schovává svatá Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý kostelík. Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Ač na noze obrovské kuří mám oko ,
    dojdu tam nahoru ! jde mi jen o to !

    .... když se tak belhám ku Svaté Anně,
    tu jedna žena mi nabídla rámě

    , , , , ,, při těle ,, trošku, ( né otylá )
    však příšerně byla opilá !
    To už je těžké i pro muže !

    Já myslel, že v chůzi mi pomůže,
    jenomže naopak ! ženská ta trhlá
    každičkou chvíli mne ku zemi strhla !!

    Když nahoru přišli jsme vyválení,
    její manžel, který šel před ní,

    . . . . již nahoře hledal tam svou družku,
    jak viděl nás, dostal jsem přes držku !
    prý :

    " Válel ses po ní, - jí osahal !!"

    ..... " Sem nikdy už nepůjdu ! přísahám !!"

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je krásně zamaskovaná, skvělé fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky