TESAŘÍK







 

Komentáře

  1. Krásné fotografie.Kolikrát si fotím květinku a až doma v počítači zjistím,co mám na ni broučků

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    Muž mizerně do sebe trámy zatne !
    co udělá idiot, - všecko je špatně !

    Postaví střechu, mu za dva dny spadne !

    Hloupým je tesařem Jebb Mařík !
    Proto mu říkají ,,tesařík,, !

    Rána se rozléhá po návsi !
    . . . . zas střecha mu spadla ! - co asi ?
    . . . . pěl lidí jej popadlo za vlasy !

    V rukách jim zůstaly chumáče !

    Muž vyrval se, naznačil fakáče
    a od ruiny stavení uhání !

    Za ním je slyšet dupání !

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotečky, ten je v kytičce jak v bavlnce ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tesařík obecný. Hezké fotografie. Také tu u nás jsou a už jsem je i fotila. na Bezdězu jsem zahlédla u velkého tesaříka alpského ( je modrý), ale děti jiných turistů mi ho vyplašily a odletěl...Škoda, To by byl exemplář do mé fotosbírky brouků...ale není. Dalšího už se mi najít nepodařilo. měj se krásně a přeji dobré světlo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky