V KONTRASTU


 

Komentáře

  1. Mám ty květinky ráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Chudobka sedmikráska, jak nádherný milý kvítek, léčivá rostlinka. Vnučku jsem díky sedmikráskám naučila jíst polévky. Vždy jsem nám pár omytých kvítků dala do polévky na ozdobu a jí se to moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Pepýk je plešat, já bez vlasů.
    kterak můžem být v kontrastu ??"

    Jenáll Šukk koupil si paruku !
    . . . . však nosí jí jenom přes ruku,
    neboť je strašlivě ZAVŠIVENA !

    Dál s Pepýkem není v kontrastu Jenál !!

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem si tvé fotky jen prohlížela v mobilu a nekomentovala, abych na dovolené šetřila baterku. Jsem zpět a mohu se kochat. Chudobky mám ráda, nevadí mi v trávníku jako někomu. Spíše naopak. Hezký den.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky