KOBYLKA DUBOVÁ






 

Komentáře

  1. Hezké... tuto krasavici jsem včera vyhazovala z okna. měli jsme ji v obýváku. ve druhém patře. Před okny máme starý dub, tak to pro ni není problém,. vyletět tak vysoko.

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsem tyto krásky měla v bytě a to bydlím v 5. patře. Nebyla jsem sama, za ty léta se mi to ještě nestalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.I my měli kobylku asi 5 cm na balkoně.Kočka se mohla zbláznit

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger

    " Já pod dub jsem sedl si, rozbalil ,,sváču,,
    ... tam kobylky ňáké - mi po xichtě skácou !!

    ( ?? ) Kobylky jsou to dubové !!!

    jáíáá . . . čtyři jsem požmoulal ve hubě !
    kdežpak bych je chtěl s salámem svačit !

    vyplivl jsem je ! řku : " Snad vám to stačí ?? !
    jísti vás ? nemá zas takovou bídu !!"

    Milouš Kadil, - pak posvačil v klidu !!!

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za krásné komentáře. Tahle kobylka už není příliš hojná, častěji se vyskytuje kobylka zelená, ta je větší a mohutnější

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky