ALEJ















 

Komentáře

  1. Mám rád silničky roubené stromy.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné.Hodně teď cestujeme a tyhle aleje moc ráda fotím

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná alej. Škoda, že takových alejí ubývá kvůli hlupákům, kteří jezdí nezodpovědně a riskují tak své životy. Někdo se rychlou jízdou o strom zabije a už se stromy podél silnic kácí ...

    OdpovědětVymazat
  4. " Dědek mi včera vyprávěl :
    ,, Když jdeš, jdi raděj po trávě !
    . . . silnice ? hned na ní uklouznež hošku !
    uklouzneš, padneš, - si rozbiješ držku ,, !

    Já neposlech dědka vůbec ! - ni trošku,
    šel jsem uprostřed aleje,
    však kdosi tam vypustil oleje !
    Já uklouzl ! upad´ jsem na pysky tlamy !
    všecko vidím teď rozmazaný !

    . . . . teď říkají, že prý jsem namazaný !

    Tam olej byl ! uklouz´ jsem ! jak je to prosté !"

    . . . . muž stisk´ prsty rypák - se vyfrkal sprostě !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky