KACHNY







 

Komentáře

  1. Krásně zachyceno.U nás je všude hodně kachen,často je fotím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, kachny jsou moc fajn. u nás jsou ale dva druhy - ochočené městské, ty se nebojí, a pak opravdu divoké, ty se bojí a prchají

      Vymazat
  2. Vlevo, vpravo, úsměv malý,
    obličej už chytá křeč,
    však výsledek dokonalý?
    O tom není ani řeč.

    U občanky jsem pak vzteklá,
    křičím tak, jak nemá dáma,
    vidim v temných stinech pekla
    hroznou verzi sebe sama.

    Kachny v klidu vodou plovou,
    vyfotit se nechají,
    hroznou fotku dokladovou
    totiž vůbec neznají.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotografie. Tady bylo na rybníkách vždycky kačen plno, ale teď nějak moc vidět nejsou,. Asi přesídlily na tekoucí vodu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. ony se různě přemisťují, u nás to také dělávají....

      Vymazat
  4. Fredy Kruger

    " Vidíš ve vodě kachny ?
    skoč tam a rukou máchni,
    tu nejtlustší popadni pod krkem
    a ku břehu, - ke mně jí dostrkej ! "

    Kačera nemůže drážditi kdo chce !
    Ač vypadá mírně, skoro až krotce,
    nenechá ze sebe dělati vdovce !!

    . . . . rychle se ponořil, podplaval chlapce¨
    a začal jej klovati do poklopce !

    Dědkův vnuk Pepýk jest leknutím bílý !
    doplaval na břeh z poslední síly
    a dědkovi pro pláč, - oči jen zbyly!

    . . . marně děd zaklíná : " Skoč tam ! zas vlez tam !
    Vždyť já mám revma ! jsem starý ! mám léta ! "

    Hoch kroutí hlavou ! a nepůjde tam !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky