PODSKALÍM









 

Komentáře

  1. " Jsi to ty ? . . . jak jsme se dohodli včera ?"

    ,,Jistě,, ! tak tiše zabučela . . .

    V úplné tmě jsme se setkali
    a spolu jsme kráčeli Podskalím
    Polibky !! . . . JOJ ! ty mlaskaly !

    . . . já v ústech jí polaskal jazykem. . .

    ta křičí : ,, zubem mi neviklej !,,
    Bože ! tohle je nezvýklé !

    vždyň nemá řezáky Mařena !!

    Ústa má baba hnez zavřena . . .
    neb je to Blazschkowa stařena !!

    Já škrtnul jsem sirkou : No ! ... ta je !!!

    ,, Sečkej ! tě přivedu do ráje ,, !!!!!!

    Vrcholně vystrašen Oftschatschek Wena !
    řve : " Baba . . . jak Tunguzka Podkamenná !"

    . . . muž okamžitě vzal nohy na ramena !

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    . . . muž utíkal pěšinou, po trávě,
    též lesem . . . řval : " Tohle já nestrávě !"

    . . . doma vše rodičům vyprávěl !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky