MODŘINKA





 

Komentáře

  1. Krásné fotografie.Tyhle koule jsou nebezpečné,už je nekupuji.Teprve teď na to přišli a mluví o tom.Kupovala jsem je dříve a někdy před třemi roku v síťce uvízla sýkorce nožička.Všimla jsem si toho,chudák by se tam uplácala.Naštěstí byl doma syn a osvobodil ji.Já to nedokázala.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Fotografie jsou krásné, ale zrovna mi přišel článek z ornitologické společnosti, že ty síťky jsou docela nebezpečné. Pokud se tam sýkorka zadrhne drápkem, tak si mnohdy zlomí nožičku a uhyne. Dávám tedy koule ven na vyvýšené místo nebo v parku do plastového kanystru po vodě s vystříhanými otvory a už bez síťky. Ony si to sýkorky najdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem to také na internetu viděl. Tohle jsem ale vyfotil cestou v přírodě. Na druhou stranu v těchhle místech je dávají lidé už léta a nikdy jsem žádnou postiženou nebo mrtvou neviděl. Bude to asi spíše vzácné. Já mám doma jen krmítko.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky