BOROVANSKÁ TŮŇ









 

Komentáře

  1. Koukám,že jste beze sněhu.Je to tady takové smutné.Něco podobného máme za sídlištěm.Už se tam nedá skoro chodit.Protéká tam potok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme, včera sněžilo, ale sníh držel nakonec jen na okolních kopcích. Během dne chumelilo dost, jenže nakonec tady dole vše roztálo...

      Vymazat
  2. U vás také bez sněhu...ale moc krásné místo i fotografie. Krásná. Příroda. Tam by se mi moc líbilo. Krásný den přeji a těším se na další fotografie z procházek.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem jela z jihu republiky do Jihlavy a na Vysočině bylo trochu bílo, na stromech námraza, zatím co u nás je jen trochu jinovatky. Bylo to pěkné. Člověk v přírodě, nebo alespoň cestou načerpá radost, sílu. I z fotografií to lze. Díky, že mám kam chodit načerpat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já děkuji za návštěvy, které Vás těší

      Vymazat
  4. Mechorosty domu dávají šťávu!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotečky, ten mech se mi líbí, u nás také není sníh ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. prý se sníh chystá na konec ledna, tak uvidíme ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky