PROTI PROUDU




 

Komentáře

  1. Páni, to je vody! Ale zatím se Otava tady drží v korytě. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýý jó hodně vody, super fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Já na špacír vyšel, když chtěl jsem se vrátit,
    tu najednou zjjišťuji, že jsem se ztratil !
    Ptal jsem se jednoho dědka . . .

    " Kam jít ?? "

    . . . ten sdělil mi hnedka :
    ,, wole, - jdi proti proudu !,,

    Děd ušil však na mne boudu !
    Vesnici naší furt viděti není !!

    a to jsem došel až ku prameni !!"

    Bill Bezrouška rozzloben, rozčilen !
    . . . . domů se vrátil až za týden !

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za komentáře. Otava u nás nakonec došplhala k 1. stupni a pak začala klesat, takže zatím dobré

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy tolik vody, při tom nedávno stejný záběr a Otava d polovinou vody.krasne fotografie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky