VOLAVKY











 

Komentáře

  1. Krásné.Volavky fotím dost často v okolí je jich hodně

    OdpovědětVymazat
  2. " Mám ,,svůj věk ,, !
    . . . furt myslím na ženění . . .
    Krucinál ! což pro mne ženy tu není ?
    Jdu z baráku ! jsem tu jak ve vězení !

    Wuřta jsem si dal do kapsy. . .
    což kdyby mě přepadli . .
    třeba psi ??

    . . . . ulička stmělá,
    muž rozčilený !
    ( uviděl totiž dvě nádherné ženy )
    Obě řvou : " Myslíme na vdavky !!!"

    . . . . byly to ale jen ,,VOLAVKY,, !

    Edwardu Ptáku ( lampasáku )
    zezadu někdo ,,nasadil páku !!"

    . . .čís´ ruce mu do kapes zalítly !

    Pryč šrajtofle !
    Pryč karta kreditní !

    " Ti museli trestní rejstřík
    mít pestrý !!"
    ( muž ztěžuje si
    na velitelství )
    dvě nádherné ženy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky