PROTI PROUDU KOLEM VRBY








 

Komentáře

  1. Opět nádherná Otava, moc krásná procházka kolem řeky.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi dvojka. Je zajímavě "štíplá".

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Já půjčil si kozačky od matky
    ( maj 15 cenťáků podpadky )
    Když proti proudu jdu kolem vrby,
    upad´ mi podpatek u levé nohy !"

    Rozčilený je Pynďour Wašík !

    . . . teď levou nohu má citelně kratší,
    oproti druhému ( pravému oudu )

    Už rovně mu nelze jít oproti proudu !
    Furt ho to táhne doleva!

    řve : " Stability mi potřeba !!"
    . . . . drží se vrby a navečer,
    vrbu už 1000 krát obešel !!

    . . . . hovoří : " Jak k tomu člověk přijde ?
    pročpak jsem na to nepřišel dříve ??"

    Vzal obě boty a zahodil je !!
    ( když k sobě řek´ : " Nějak sám pomož si " )

    Buhužel, sedral i ponožky !

    . . . hoch dostal od matky do držky !!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky