KROKUSOVĚ



 

Komentáře

  1. Snaží se, snaží. mě už také v trávě některé lezou, ale zřejmě to pro ně není úplně ideální , nebo mi je něco sežralo, ale je jich letos míň.... za to na záhoncích se snaží a množí vesele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! a sněženek jako vždy hodně. bohužel bledule mi zcela zmizely. Jestli ještě nevylezou, ale pochybuji :-(

      Vymazat
  2. Moc krásné fotografie. Už mi na záhonku také začínají kvést v místech,. kam dosáhne polední sluníčko. Přidám odkaz do výzvy. Nevadí?Přeji hezký den,.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné barvy.Také jsem už fotila

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyhle jsem u nás ještě neviděl, snad později, až se ještě trochu oteplí.

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za krásné komentáře

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky