V BOROVANSKÉ





 

Komentáře

  1. Uz,aby se stromy zazelenaly.Zatim to u nas vypada podobne.Hlavne,ze je hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, je sice slunečno, ale u nás hodně chladno ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. "Z Islandu žralok v konzervě !!
    . . . ten smrad, mi snad ústa rozerve !

    Je dobrý, ač smrdí ! Jááá... nabíd´ ho matce . . .

    řve : "Tfuj tajbl !"
    bouchla mne po mojí pracce . . .

    "Mé NOVÉ ŠATY !!
    jak svlečeny z kance
    . . . co já mám teď na jich za flekance !"

    " Jdi umýt se, - do tůně Borovanské !
    Tam voda jest výborná, zásaditá,
    když vlítla jsem do ní neumytá,
    já lezla z ní, - úplně čistá !"

    Francek hned vyběhl z místa !

    Když frontu si u tůně vystál
    voda už nebyla čistá !
    Těch kanců, co se tam vyšplouchalo
    a vodu ven, - ze tůně vycákalo !

    Francek vylezl rozčilený
    a domů šel umazán, zabahněný !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky