U RYBNÍKA V HOLI










 

Komentáře

  1. Fredy Kruger

    " Dávno už máme ucpanou vodu !
    z kohoutku našeho vodovodu
    dávno už pramínek neskápnul !

    . . . chytáme vodu z okapu !

    V sudu, " ( dí Houno Metoděj )
    Vody tam nateklo habaděj !
    Když jsem si nabrat chtěl,
    slyším hlas mámy :
    " Jedeš !! ta k hajzlu je splachování !!"

    . . . i děd řve : " Jak můžeš si dovolit !!? "
    Hned vyběhl na mne, ( jdouc o holi )

    Prchal jsem, běžel jsem po poli
    a u rybníka až . . . ( u Holi )
    Tam jsem se konečně oholil !!

    I nohy !
    I břicho chlupatý !

    . . . pak pochvalu dostal jsem od táty !
    řka : " Jak jsi to provedˇ ??"

    " U rybníka ! vleže !"

    Ot popad´ holení
    a hned tam běžel !!!"

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotografie. U rybníků je vždycky hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. U vody je to vždy skvělé, krásné májové dny přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky