KLIDNĚ SE PASOUCÍ...














 

Komentáře

  1. Krásné fotografie. Také u nás je hodně pastvin, ale poslední dobou jsou více v ohradách koně než krávy.

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    Řve pasák : " Jsem spoután a nemohoucí,
    nadlouho vyřazen, nepasoucí !"
    ( hned dostal pendrekem přes zadnici !!

    . . . muže odvádí tři strážníci ). . .
    řve : " Holky teď budou si dělat co chtějí !!"

    . . . . " Ticho !! zas dostaneš po prdeli ! "
    křičejí na něho tři strážníci

    Bobb Prdd veden k výslechu na strážnici !

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky ⚛ ღ ♥ myslím si, že už jsem tu byla, ale komentík je asi ve spamu.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za hezké komenty. Krávy a býci jsou fajn, ale raději se držím na druhé straně ohradníku....

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    " Když drátu jsem dotknul se, - ohradníku,
    dostal jsem ránu ! jak s sebou jsem mýknul !
    ... na zem jsem upadl, pod nohy býku !"

    Ten právě byl nahrben ! Pepýk měl kliku !
    . . . neboť býk taktně odešel,
    ( sklopiv zpět ocas ! ) ... jej obešel !
    Pepýk Pšour povstal, byl potěšen !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky