LEKNÍNY - V BÍLÉ











 

Komentáře

  1. Parádní fotečky, úžasné lekníny ⚛ ღ ♥ růžovou jsem si bez dovolení ukradla pro obrázek ⚛ ღ ♥ věřím, že mi bude odpoštěno ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. " Když rozepnu plášť, -co čekáte pod ním ?
    Jsem nahý ! pryč veškeré prádlo jest spodní !
    . . . však stárnu ! plešatím,, kašlu, jsem dušný
    báby se smějí zvadlému mužství !

    řka ( šťouchajíc do sebe ) ,,co prý jsem zač,, !!!"

    Bobb Prcaffka - alias ,,Rozhalovač,,
    hovoří : " Já bych snad šílel !!

    , , , , však . . . vidím - li LEKNÍNY BÍLÉ,
    zase jsem ve plné síle !!
    Jdou ženy ! ! . . . tu leknín ! . . . jsem vedle něho !!"

    Než ukázal muž něco chlupatého,
    a celou svou postavu hanbatou,
    někdo jej udeřil lopatou !!

    . . . to metař Jann Szpeczka jej zezadu bacil,
    čímž vyřešil prekérní situaci !

    . . . Obstarožní
    navíc popliván babou
    ,,Rozhalovač,, Bobb Prcaffka
    odešel z hanbou !!
    !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky