MY TU NEJSME






 

Komentáře

  1. Ne a ne se podívat do objektivu.Krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
  2. Husice nilské? Vypadají tak. Krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    "Dneska se nám lup nevyvedl !
    schválně jsem se moc nenajedl . . . .
    Však strýc se přejedl tučným masem,
    ač jsem jej varoval,
    prdnul jak prase !

    Tím pádem, byli jsme prozrazeni !
    jááá... stuhnul od hlavy až k přizození,
    když za námi někdo řve :

    " Vzdej se !!!"

    ... strýc křičí : " Vždyť my tu nejsme !!"

    .... ( hovoří Eduartt Kamnovec ) :
    " Ten můj strýc, ale je pitomec !!"

    Muži jsou chyceni, - spadla klec !

    OdpovědětVymazat
  4. " Jestli jsem stuhnul , či ztuh´ až jsem ,,zatvrd´,,
    všecko je jedno, všecko je naprd !"

    Marně řvou mužové : " Nevíme, kdo jste ?"
    . . . však strážníci vedou je neúprosně !

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za krásné komentáře! ony se nakonec podívaly, jenže bohužel fotografie mi vyšla zrovna rozmazaná....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky