LIBÍN - CESTA LESEM







 

Komentáře

  1. Krásný les.My tu máme dnes psa a chtěli jsme jít do lesa kousek od nás a narazili jsme na cedule kvůli suchu zákaz vstupu do lesa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. Ale asi už u vás také zapršelo, ne? U nás včera lilo hodně, dnes pršelo také...

      Vymazat
  2. Fredy Kruger

    " Jááá... vlakem jsem přijel na zastávku,
    a ráno, ještě za soumraku,
    jsem k Lázním šel, Svaté Markéty ! "
    .... a potom, rychlostí rakety
    jsem stoupal až nahoru, - do vršku !

    .... vůbec jsem nepadnul na držku,
    když jsem se větvovím proplétal !
    U mohutné věže jsem náhle stál ,
    jež nejvyšším bodem jest na Libíně !"

    " Pane ! jste zapařen jako ta swině !
    více již stoupat vám neradíme !"

    ( " Varovali mne průvodci" )

    Džonn Šourek si nemohl pomoci !
    . . . vrátil se ku matce, ku otci,
    a všecko jim vyprávěl pohnutým hlasem !

    Rodičové jsou ve úžase !


    ....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. V těch vedrech je v lese nejlíp.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky