NA HRÁZI










 

Komentáře

  1. Fredy Kruger

    " U rybníka, tu na hrázi,
    každý den stojím na stráži !

    Pokud je léto, nestrádám vedrem !
    stojím tu nahý, se poliju vědrem,
    ( jakmile slunko víc zapraží )
    . . . . a dále tu stojím na stráži !

    Když zima je ? vůbec mě nemrazí !
    Mám palčáky, kožich ,
    též beranici
    ( tu naraženou mám na palici )

    Botu mám na každé noze ( jsou dvoje )
    podvlíkačky mám na sobě ( troje ),
    takže . . . kalhot mi netřeba ! "

    " Když přijde na tebe potřeba ?"
    ( ptají se lidé Pepýka Chuye )
    " Vždyť každý člověk, přec vyměšuje,
    jinak to na zdraví nepřidá !! "

    " Pak musí mne někdo z vás, vystřídat !!"

    Muž první stáh´ spodky !
    . . . pak další stáh´ bystře . . .
    Však výměny stráže ?
    Nedočkal by se !

    . . . neb všichni v okolí rozprchli se !!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky