POETICKÁ ZIMA NA HŘBITOVĚ




































 

Komentáře

  1. Moc hezké fotografie. také tam musím zajít, ale u nás je to na kopci a chodníky přímo na zabití...

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    " jak poetická doba, je na hřbitové !
    Odmetl jsem sníh na jednom hrobě,
    vytáh´ jsem kapesník, sednul si
    a debatoval jsem s umrlci !

    .... vedle mne kostlivec sedl si,
    mě žaloval : Dlouho , že neprd´ si !
    .... zda-li mám nějaké řešení item ?"

    "Obal si žebra igelitem !
    Postav se na slunce v době denní,
    až nastane uvnitř oteplení,

    Plyny pak odejdou za kvílení !! "

    I jíní kostlivci to zkusili ráno
    Těch lidí, co bylo tam vylekáno !

    OdpovědětVymazat
  3. Na hřbitovy chodím ráda je tam takový klid.Fotografie mají své kouzlo,některé jsou přímo úžasné

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky