NA KRAJI LESA








 

Komentáře

  1. Šla bych na procházku do lesa moc ráda,ale unás snad nepřestane pršet.
    Fotografie jsou krásné a lákavé

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    " Konečně stanul jsem na kraji lesa !
    v ruce mám pytel a zimou se třesa ........
    Proč s pytlem běžel jsem ku lesu ?

    jááá... myslel, že šišky si setřesu !
    Zatřesu stromem a ze stromu z výšky
    do pytle spadají obrovské šišky !
    Jááá... třásl jsem dubem, javorem
    ( ? ) vůbec nic !!

    Na stromech howno je !
    jak dole, tak v prostředku, tak v korunách výš tu ! "

    Tu pod jedním stromem, muž uviděl šišku !
    . . . . celá je přikrytá novinama !
    " To bude dneska, radost mít máma ! "

    Je v pytli !
    Eda Beykk popadnul pytel
    a rychle s ním vyběhl domů item . . . .



    OdpovědětVymazat
  3. Parádní foztčky, myslím že už jsem komentovala asi je to opět ve spamu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky