KOCOUŘI










 

Komentáře

  1. Krásné fotky. Včeličky už pilně pracují. U nás střídavě svítí sluníčko a padá sníh.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie. Včera u nás byli kocouři po ledem. Krásné jsi je nafotila. Příjemné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie.Já zatím na ně nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za krásné komentáře.
    u nás sice letos kvete, ale do toho sněží. Dnes po ránu jsme měli bílo...

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní kocouří fotky. U nás bílo není, ale zima je pořádná, hlavně studený vítr. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger

    " Když uleh´ jsem na půdě v heboučkém seně,
    po chvíli zařval jsem : ,,zatraceně" !
    ... sova jsem oči zamhouřil,
    již mrouskavé kočky a kocouři
    kopulují mi na mojím xichtu !! "

    " Počkejte potvory !!! jááá... něco chytnu
    a praštím vás pořádně do palice !!"

    Džonn Pycza však omylem přetáhnul strýce,
    jež zvědav lez´ na půdu po žebříku !

    Oba dva spadli v okamžiku !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky