NA MLSANÉ









 

Komentáře

  1. Fredy Kruger

    " Velice zazlívám mojemu dědku,
    že holí se žiletkou, s mýdlem a štětkou !
    Já v noci se zved´, ( že jdu na ,,velkou stranu,, )
    ... zatím jsem plížil se ,,na mlsanou !
    na jakou ? inu... za smetanou !

    .... mně hlava se ježila s vlasama !
    Mýdlovou vodu s fousama
    vypil jsem po dědku ve sklenici

    .... když prděl jsem, zvracel, - se vzbudili všici !"

    Týnejdžr ( 30 let ) Walsoraj Chliwa,
    zvrací a prdí a rovněž plivá !

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné pohledy na květy, také mám plno fotografií z přírody, ale nějak není čas na počítač. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, také nestačím...přeji krásné dny.

      Vymazat
  3. Mají pěknou hostinu ⚛ ღ ♥ super fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky