SRNKA





 

Komentáře

  1. Ta je roztomilá. Pořídil si skvělé záběry.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. My tu známá v louce dvě, které chodí ke krmelci. Byly tu srnky tři, ale tu jednu prý už roztrhal vlk. Sousedův syn ho u lesa viděl i nafotil.

    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. u nás jsou srnky přemnožené. pokud ji chytil vlk, tak musela být nemocná nebo zraněná, zdravou nechytí...

      Vymazat
  3. MOc pěkné fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou úžasné záběry.Tak zblízka se mi srnu vyfotit nepodařilo

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    " Když z hostince takhle jdu domů,,
    tu něco se mihlo ui stromu !
    Já... strašně se leknul ! ... pak ještě více !
    pak úplně nejvíce, ... do třetice!

    ....,,polednice!" řvu.... " ,,polednice !"
    AŽ DO KALHOT JSEM SI bohatě CVRNKNUL !"

    " Ty troubo ! což nikdy neviděls´ srnku !!?"
    slyším za sebou Bobesche Trnku
    ( hajného v našem obecním lese )

    " Aha ! už vím!" ( křičím )¨
    ... hajný řve : " Neser !"

    ... Když slyším teď slovo ,,srnka",
    hned na nervy mi to brňká !"
    .... hovoří Pepýk Wikrkall :

    " By jelen mě ještě potrkal !!"

    ... muž do dlaně hlučně se vysmrkal !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky