POŘÍČÍ













 

Komentáře

  1. Moc hezko fotografie. Máte tam hodně vody. U nás naopak vůbec neprší. Deště zůstávají za horami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. U nás jsou strašné přívalové deště a mezi tím slunce...nejhorší budou komáři...

      Vymazat
  2. Fredy Kruger

    " Procházím se tady, - v Poříčí,
    ( ! ) zvláštní ! nikdo tu nekřičí !
    .... vždyť ráno jsem hádal se s našima .......

    " Nemám snad něco s ušima ?
    co se to stalo, nemám ni tuchy ?
    Hluchý jsem ! hluchý !!... jsem úplně hluchý !!"
    slyšet je Bohuše Čuňáka

    Tu zjistil : " Mám na uších sluchátka !
    ... když ráno jsem hádal se s dědkem a s babkou,
    dříví jsem řezal pak cirkulárkou !"

    Hoch sluchátka sejmul, tu uslyšel řvaní !!
    zpět si je nandal:
    "Sluch musím si chránit !
    Vždyť na Poříčí, tam vždycky se křičí !"

    ""Čelém vzad !!"

    .... hoch prchá od Poříčí !!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky