NETÝKAVKA ŽLÁZNATÁ





 

Komentáře

  1. Fredy Kruger

    " Šly kolem mne !
    ( Kordula, Agáta )
    .... každá je nahoře ,,žláznatá"
    Jáááá... chtěl jsem si sáhnouti tam, a tam ....

    Těch facek ! ( od první, od druhé taky )

    ,,Já říkal ti, že jsou netýkavky ,, !
    hovoří ku mně dědek Bobb Pitlák...

    Tu vidím, že dědek má zhmožděný rypák !
    .... tak ono je to takhle ??
    Dědek si odpliv´ a zaklel !

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Tady snad ani netýkavky už nikde nejsou vidět. Rostou hlavně na mokřadech, ale tady snad úplně vymizely...Kdysi jsem je totiž i tady viděla u Pivovarského rybníku. Teď tam ale nechodím...je to takové "prokleté místo"...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný květ, připomíná mi kosatec. ⚛ ღ ♥Dočetla jsem se, že může být až 3m vysoká.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky