PAVÍ OKO








 

Komentáře

  1. Moc hezké fotografie. Mám.take plno fotek motýlů: otakárka fenyklového, babočky admirál, paví oko, bílé c, beláska zelného, perleťovce malého. Jen stále nemám čas fotky probrat a dát na blog...snad na ně také brzy dojde. Přeji krásné poslední dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, motýli jsou fajn, jen se někdy špatně fotí. přeji báječný konec léta!

      Vymazat
  2. Fredy Kruger

    " Helejď se ! koukej ! ... toť Paví jest OKO !"

    " To není k jídlu ! dej mi s ním pokoj !"
    vykřikl vztekle Bobb Mekotta

    .... zatím však František Blekotta
    sebral mu žížalu před nosem !
    " Je jich tu dost ! jen se neposer !
    .... tu další leze !!"

    Bobb popad jí chtivě
    však na Francka dívá se závistivě,
    ( protože žížala jeho je větší )

    ..... "Zvláštní ! ti drbani furt něco řeší !!"
    Hovoří Bohuš Oslizlo...
    Sám pátrá !
    ( též něco by oblíznul !! )


    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie.Paví oko se mi podařilo také nafotit,ale bohužel v Německu.U nás a to jsem z Českého ráje,jako by motýli nebyli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je škoda. u nás loni paví oka téměř nebyla, ale letos! před týdnem jsem šel po louce u řeky, kudy chodívám často, a nestačil se divit. hlavně na červeném jeteli byly ne desítky, ale snad stovky baboček. Dnes jsem je opět pozoroval, plná louka! Nádhera. Foťák jsem neměl, ale někdy stačí se dívat.

      Vymazat
    2. Konečně po čase zase nějaká pozitivní zpráva.
      Moc pěkné fotografie, to šedé pozadí krásně zvýrazní pestrost motýlovu.

      Vymazat
    3. děkuji, jojo, také mě to potěšilo

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky